Freitag, 17. Juli 2009


Finally after moving from one place to the next, I finished my first sculpture which I did in my new place and of course I would love to share it with you. There is quite a movement in my live at the moment -many things going on plus commission works as well. In short words: I´m very busy in those days but absolutely happy about that. I got also awards from nice people but I don´t find time to take care about them. But thanks so much to everybody who supported me and thanks so much for all the compliments " I love them!!!"

Here is the link to my new ebay auction, please have a look :


Kommentare:

  1. She is fabulous! I love the serious, slightly questioning expression on her face!

    AntwortenLöschen
  2. Es ist früh am Morgen ... 7.42 Uhr und was sehen meine verschlafenen Augen? Fjalar. Oh, Tanna, sie ist so toll. Das Gesicht wirkt so lebendig ... großartig. Und die Füße und Hände - Du weißt darauf achte ich besonders gerne - sind super modelliert. Ich bin wirklich begeistert.

    Liebes Grüßle,
    Dein Lotti

    AntwortenLöschen
  3. Laß Dich drücken-Lotti,ganz vielen lieben Dank für Deine Zeilen!!! Freu mich doch immer so, wenn meine Arbeiten gut gefallen!!!Das Du so ein Fuß und Händefetischist bist- war mir allerdings nicht klar!
    Sue,thank you very,very, much!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  4. Fjalar ist ein so wunderbares und zartes Geschöpf. Es ist eine Freude sie zu betrachten. Eine wunderschöne Arbeit.

    Liebe Grüße
    Traudel

    AntwortenLöschen
  5. Oh vielen lieben dank- Traudel!! Das freut mich sehr das sie Dir gefällt!!

    AntwortenLöschen